فرهنگی و دانشجویی
1400/11/30 شنبه
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مبارکه و آموزشگاه شهید بهشتی اصفهان
امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مبارکه و آموزشگاه شهید بهشتی اصفهان

.

 امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مبارکه و آموزشگاه شهید بهشتی اصفهان
 
با حضور جناب سرهنگ محمدی فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه و جناب سرهنگ سلیمانی نماینده ی فرماندهی آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی در راستای ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی ایرانی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و و لزوم همکاری و هماهنگی بین پلیس و دانشگاهها و افزایش تبادلات علمی و پژوهشی تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور مبارکه و آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی فرماندهی انتظامی شهید بهشتی استان اصفهان منعقد گردید.
در این دیدار آقای دکتر ایرانپور ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در سراسر کشور بالاخص در با توجه به پتانسیل موجود در دانشگاه پیام نور  از جمله حضور  اساتید برجسته و  دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی اشاره کرد.
وی با تاکید بر این‌که از این ظرفیت می‌توان در راستای آسیب شناسی، تعاملات اجتماعی، اعتیاد و سوءرفتارها استفاده کرد از آمادگی دانشگاه پیام نور مبارکه جهت همکاری در زمینه‌های مختلف خبر داد.

همچنین آقای دکتر کاویان عضوء هئیت علمی دانشگاه بر لزوم برگزاری کارگاهها و کلاسهای آموزشی برای نیروهای انتظامی و آشنایی بیشتر با مسائل حقوقی تاکید نمود.
جناب سرهنگ محمدی و سرهنگ سلیمانی نیز در این نشست با تاکید بر لزوم ارتباط پیوسته و مستمر نیروی انتظامی با دانشگاه و بهره مندی از نتایج تحقیقات پژوهشی و علمی جهت کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف، استفاده از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاه را گامی اساسی در راستای دستیابی به توسعه امنیت پایدار دانست و تکیه بر توان علم و دانش روز در این حوزه را مانعی جدی برای جلوگیری از شکنندگی امنیت در سطح جامعه عنوان کرد.
در پایان تفاهم نامه ی همکاری بین ریاست دانشگاه پیام نور مبارکه و جناب سرهنگ سلیمانی  برای برگزاری کلاسهایآموزشی امضاء شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر