اخبار
1402/10/18 دوشنبه
آئین نامه امتحانی دانشجویان -بسیار مهم
آئین نامه امتحانی دانشجویان -بسیار مهم

.

دانشجویان گرامی به آئین نامه امتحانی دانشجویان توجه فرمائید.دارای نکات مهم می باشد.


 دانشجوی گرامی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما در امتحانات لطفا به نکات زیر توجه فرمائید:
 *دانشجویان برای اطلاع  از تاریخ و ساعت امتحان گزارش 428 را از سایت گلستان دریافت نمایند .به تاریخ و ساعت امتحان دقت نمایند .
*دانشجویان 15 دقیقه  قبل از شروع امتحان درمحل برگزاري آزمون حضور داشته باشند . رعایت پوشش و حجاب اسلامی در دانشگاه الزامی است.
*قبل از استقرار برروي صندلی ، شماره صندلی رابـا شـماره اعـلام شـده تطبیـق دهید.
*نام ، نام خانوادگی ، شماره صندلی ، شماره دانشـجویی ،نام استاد بـرروي تمـامی برگـه هـاي سوالات و برگه های تشریحی  نوشته شود.
*همراه داشتن کارت دانشجویی،کارت ورود به جلسه،مداد سیاه پررنگ،خودکار،پاکن در هرجلسه امتحانی توسط دانشجو الزامی می باشد. از آوردن کیف و اشیاء قیمتی خوداری فرمائید.مسئولیت وسایل با خود دانشجو است.
*دانشجویان موظفند ازانجام اعمال یا رفتاري که موجب اختلال یا وقفه در برگزاري امتحان میگـردد پرهیز نمایند.
*همراه داشتن اسباب و لوازمی از قبیل کتاب، جزوه، ماشین حساب ، یادداشت ، کیف و تلفـن همـراه درجلسات امتحانی ممنوع بوده و درصورت مشاهده هـر یـک از اقـلام مـذکور مراتـب بـه منزله تقلب محسوب شده و طبق مقررات اقدام خواهد شد .
*جلسات امتحانی راقبل از حضور وغیاب ,  و امضاء صورتجلسه ترك ننمایید.
*در زمان امتحان و حضور در دانشگاه حتما از ماسک استفاده نمائید.
*در صورت داشتن علائم بیماری کرونا مراتب را قبل از شروع آزمون به مسئول حوزه امتحانی اطلاع دهید.
*پاسخانامه تشریحی را حتما و اکیدا یک رو و در کادر مشخص شده تکمیل نمائید.در غیر اینصورت توسط سیستم قابلیت اسکن و ارسال را نخواهد داشت.
*در صورتی که آزمون شما به صورت الکترونیکی برگزار می شود  به علت محدودیت در ساعت ورود به سیستم حتما نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشید.
* مجازات ناشی از تخلفات در جلسات امتحانی توسط کمیته انضباطی دانشگاه تعیین مـی گـردد و مـی توانـد از25 %نمره تا ثبت موضوع در پرونده آموزشی و محرومیت به مدت یک ترم یا چنـد نیمسـال و یـا حتـی اخراج از دانشگاه باشد ضمناً هیچ تفاوتی میان دروس عمومی و اختصاصی وجود ندارد.
اداره آموزش                                                                                روابط عمومی دانشگاه پیام نور مبارکه
 
 
 
 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر